Διαδικασίες Παραπόνων και Παράπονα Φοιτητών

Χάρτης Ροής Παραπόνων και Παραπόνων | Φόρμα Αίτησης Παραπόνων | Φόρμα Εφέσεων Φοιτητών για Παράπονα

Σκοπός μας είναι να επιλύουμε μικρές διαφορές χωρίς να καταφεύγουμε στη διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω. Ωστόσο, μπορεί να υπάρχουν καταστάσεις όπου μια πιο επίσημη διαδικασία είναι αναγκαία. Αυτή η διαδικασία προορίζεται να επιλύει διαφορές μέσω διαμεσολάβησης και λογικής συζήτησης. Δεν προορίζεται να αντικαταστήσει τη διαδικασία συμπεριφοράς των φοιτητών, τις διοικητικές πολιτικές του Κολλεγίου ή οποιαδήποτε διάταξη της συλλογικής σύμβασης μεταξύ του εκπαιδευτικού ή του προσωπικού και του Κολλεγίου ή οποιασδήποτε άλλης προσφυγής/παραπόνου που υπάρχει ήδη σε ένα τμήμα. Συνήθως, η επίλυση μιας καταγγελίας ή ενός παραπόνου απαιτεί την επίλυση του προβλήματος/θέματος, όχι την τιμωρία των εμπλεκομένων. Οι φοιτητές που προτίθενται να καταθέσουν μια καταγγελία ή ένα ακαδημαϊκό ή μη ακαδημαϊκό παράπονο πρέπει να ακολουθήσουν τις παρακάτω οδηγίες.

Διαδικασίες για Καταγγελίες ή Παράπονα που Δεν Αναφέρονται Παρακάτω

Υπάρχουν πιο επίσημες εναλλακτικές διαδικασίες για καταστάσεις, όπως όταν ένας φοιτητής αρνείται εσφαλμένα την εγγραφή του, του ζητείται εσφαλμένα να καταβάλει επιπλέον διδάκτρα επανεξέτασης, του κρατείται εσφαλμένα χρήματα από το Κολλέγιο, του αρνείται το δικαίωμα να τροποποιήσει τα εκπαιδευτικά του αρχεία, κατηγορείται για διάκριση βάσει φυλής, εθνικής καταγωγής, θρησκείας, φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού, ηλικίας, αναπηρίας ή οικογενειακής κατάστασης, ή κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση. Για πιο επίσημες διαδικασίες, που σχετίζονται με τέτοιες καταστάσεις, συμβουλευτείτε το Γραφείο Φοιτητικών Υποθέσεων.

Ορισμοί

Ανεπίσημα Παράπονα

Επίλυση Μη Ακαδημαϊκού Ανεπίσημου Παραπόνου

Ο φοιτητής πρέπει πρώτα να συζητήσει και να προσπαθήσει να επιλύσει το θέμα με όποιον προέκυψε το πρόβλημα, εάν είναι δυνατόν. Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτή η απαίτηση δεν ισχύει σε περιπτώσεις υποτιθέμενης σεξουαλικής παρενόχλησης, σεξουαλικής ασέβειας ή διακρίσεων. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο φοιτητής θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον Πρόεδρο του Τμήματος για καθοδήγηση. Στην περίπτωση που μια τέτοια ανεπίσημη συζήτηση δεν είναι δυνατή ή το θέμα δεν επιλύεται, τότε ο φοιτητής πρέπει να επικοινωνήσει με το Διευθυντή Διοίκησης για να επιτευχθεί μια ανεπίσημη επίλυση. Ο φοιτητής πρέπει να εκκινήσει το παράπονο το αργότερο δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες μετά το υποτιθέμενο περιστατικό. Ο φοιτητής μπορεί να βοηθηθεί από το Γραφείο Υποθέσεων Φοιτητών για τη σωστή εφαρμογή των διαδικασιών. Ο Πρόεδρος του Τμήματος ή ο κατάλληλος διοικητής ή αντιπρόσωπος που λαμβάνει το παράπονο θα προσπαθήσει να επιλύσει το θέμα και θα αναφέρει την απόφαση, γραπτώς, στην Επιτροπή Πειθαρχίας.

Επίλυση Μιας Ακαδημαϊκής Ανεπίσημης Καταγγελίας.

Δεδομένου του χαρακτήρα των καταγγελιών που καλύπτονται από αυτή τη διαδικασία, αναμένεται ότι σε όλα εκτός από τις πιο ασυνήθιστες περιστάσεις, οι φοιτητές θα αντιμετωπίσουν αρχικά το θέμα με τον καθηγητή/διδάσκοντα. Στην περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό ή ο φοιτητής και ο καθηγητής/διδάσκων δεν έχουν επιλύσει το θέμα, ο φοιτητής θα επικοινωνήσει με τον Ακαδημαϊκό Διευθυντή εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από τον ισχυριζόμενο τοποθετούμενο ζήτημα. Ο Ακαδημαϊκός Διευθυντής που λαμβάνει την καταγγελία θα προσπαθήσει να επιλύσει το θέμα και θα αναφέρει την απόφαση, γραπτώς, στην Επιτροπή Πειθαρχίας εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία λήψης της καταγγελίας.

Παράπονα

Έναρξη Καταγγελίας

Εάν η καταγγελία δεν επιλυθεί ενδοοικονομικά και ο φοιτητής επιθυμεί να συνεχίσει τη διαδικασία, πρέπει να υποβάλει ένα συμπληρωμένο έντυπο καταγγελίας στον κατάλληλο διευθυντή ή διαχειριστή της μονάδας στην οποία συνέβη η υποτιθέμενη παραβίαση των δικαιωμάτων.

Πριν από οποιαδήποτε δράση για καταγγελία, οι καταγγέλλοντες πρέπει να προσπαθήσουν να επιτύχουν ικανοποιητική επίλυση μέσω της διαδικασίας Ενδοοικονομικής Καταγγελίας. Η καταγγελία πρέπει να υποβληθεί μέχρι και δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες μετά την ανακοίνωση της απόφασης επί της ενδοοικονομικής καταγγελίας ή, εάν δεν εκδόθηκε απόφαση, μέχρι και δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες μετά την προθεσμία για τη λήψη απόφασης.

Μια Αίτηση Καταγγελίας

Μια Αίτηση Καταγγελίας πρέπει να είναι γραπτή και να περιέχει:

Μη Ακαδημαϊκά Παράπονα

Εάν η καταγγελία δεν επιλυθεί ανεπίσημα, ο φοιτητής μπορεί να υποβάλει μια ολοκληρωμένη αίτηση επίλυσης διαφορών στον αρμόδιο διευθυντή, διαχειριστή ή εκπρόσωπο. Ένα μη ακαδημαϊκό παράπονο πρέπει να πληροί τον ορισμό για να εξεταστεί και/ή να ακουστεί και να μην καλύπτεται από κάποια άλλη πολιτική, διαδικασία ή διοικητικό κανόνα του Κολλεγίου (δηλαδή, τον κανονισμό συμπεριφοράς των φοιτητών).

Ο διευθυντής, ο διαχειριστής ή ο εκπρόσωπος που λαμβάνει το γραπτό παράπονο θα προσπαθήσει να επιλύσει το θέμα και είναι υποχρεωμένος να αναφέρει την απόφαση, γραπτώς, στον Διευθυντή Διοίκησης εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία λήψης του αιτήματος επίλυσης διαφορών.

Εάν ο παραπονούμενος επιθυμεί να ξεκινήσει έφεση για την απόφαση επί του παραπόνου, ο φοιτητής πρέπει να υποβάλει έφεση στην Επιτροπή Διαδικασίας Επιπλήξεων του Κολλεγίου μαζί με τη γραπτή απάντηση του διευθυντή, του διαχειριστή ή του εκπροσώπου σε προηγούμενες προσπάθειες επίλυσης εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της απόφασης, ή αν δεν υπήρξε απόφαση, έως τις δέκα (10) εργάσιμες ημέρες μετά τη λήξη της αντίστοιχης προθεσμίας για τη λήψη απόφασης.

Ακαδημαϊκά Παράπονα

Εάν η καταγγελία δεν επιλυθεί εντός του πλαισίου της ανεπίσημης διαδικασίας, ο φοιτητής μπορεί να υποβάλει μια ολοκληρωμένη αίτηση επίλυσης διαφορών στον Ακαδημαϊκό Διευθυντή. Ο Ακαδημαϊκός Διευθυντής έχει στη συνέχεια δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες για να λάβει μια απόφαση και να αναφέρει την απόφαση, γραπτώς, στην Επιτροπή Πειθαρχικών του Κολλεγίου. Ο Ακαδημαϊκός Διευθυντής έχει τη διακριτική ευχέρεια να δεχτεί μια καταγγελία που υποβλήθηκε μετά την πέρατος της προθεσμίας των δεκαπέντε (15) ημερών.

Στις περιπτώσεις όπου ο Ακαδημαϊκός Διευθυντής είναι αντικείμενο της καταγγελίας ή έχει αποφασίσει την ανεπίσημη καταγγελία του φοιτητή, ο φοιτητής πρέπει να υποβάλει την ολοκληρωμένη αίτηση επίλυσης διαφορών στον Διευθυντή Διοίκησης ο οποίος θα ανατρέψει στο Συμβούλιο του Κολλεγίου για επίλυση. Το Συμβούλιο του Κολλεγίου έπειτα διαθέτει δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες για να λάβει μια απόφαση και να αναφέρει την απόφαση, γραπτώς, στην Επιτροπή Πειθαρχικών του Κολλεγίου.

Εάν ο παραπονούμενος επιθυμεί να κάνει έφεση για την απόφαση επί του παραπόνου, ο φοιτητής πρέπει να υποβάλει έφεση στην Επιτροπή Πειθαρχικών του Κολλεγίου εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της απόφασης, ή αν δεν υπήρξε απόφαση, έως τις δέκα (10) εργάσιμες ημέρες μετά τη λήξη της αντίστοιχης προθεσμίας για τη λήψη απόφασης.

Έφεση

Έναρξη Έφεσης

Ένας φοιτητής μπορεί να υποβάλει ένα ένστασης στην Επιτροπή Διακινδύνευσης του Πανεπιστημίου μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ειδοποίηση της απόφασης για την έφεση, ή εάν δεν εκδόθηκε απόφαση, όχι αργότερα από δέκα (10) εργάσιμες ημέρες μετά την προθεσμία λήψης απόφασης. Τα συγκεκριμένα θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν είναι:

Η Φόρμα Έφεσης Φοιτητή

Μια έφεση πρέπει να είναι γραπτή και να περιέχει:

Διαδικασία έφεσης

Για να υποβάλει έφεση, ο φοιτητής πρέπει να υποβάλει ένα συμπληρωμένο έντυπο έφεσης στον πρόεδρο της Επιτροπής Πειθαρχίας του Κολλεγίου. Η έφεση θα εξεταστεί εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία λήψης. Η Επιτροπή Πειθαρχίας του Κολλεγίου θα ειδοποιήσει τον καταγγέλλοντα(ς), τον κατηγορούμενο(ς) και τους κατάλληλους διευθυντές, διαχειριστές ή εκπροσώπους με γραπτό τρόπο εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την απόφασή τους.

Στην περίπτωση έφεσης, πρέπει να παρίστανται τουλάχιστον πέντε (5) μέλη της επιτροπής για την εξέταση της υπόθεσης. Σε περίπτωση διχασμένης ψηφοφορίας, η έφεση απορρίπτεται.

Εκτός αν η Επιτροπή Πειθαρχίας του Κολλεγίου κρίνει απαραίτητο να εξηγηθεί η βάση νέων πληροφοριών, μια έφεση περιορίζεται σε μια αναθεώρηση της υποκείμενης απόφασης, του φακέλου που υποστηρίζει την απόφαση όπως παρέχεται από τον λήπτη της απόφασης, και σε οποιαδήποτε δήλωση υποστήριξης της έφεσης που υποβάλλεται από τον εφεσίβλητο:

Εάν η Επιτροπή Επιθεώρησης και Πειθαρχίας του Κολλεγίου αναιρέσει μια απόφαση εν μέρει ή εξ ολοκλήρου, μπορεί:

Δεν επιτρέπεται καμία έφεση εκτός αν ο προσφέρων αναφέρεται ρητά στον κατάλογο των αιτιών και αναφέρει με συγκεκριμένο τρόπο τους λόγους με τους οποίους η έφεση θα επιτραπεί. Οποιαδήποτε έφεση που υποβάλλεται και δεν περιλαμβάνει τις απαιτούμενες πληροφορίες θα απορρίπτεται χωρίς αναθεώρηση.

Η Επιτροπή Πειθαρχίας του Κολεγίου είναι υπεύθυνη για την αναθεώρηση υποκείμενων ή διαδικαστικών έφεσεων από τις αποφάσεις ενός Διευθυντή ή διαχειριστή. Οι αποφάσεις της Επιτροπής Πειθαρχίας του Κολεγίου είναι οριστικές. Δεν υπάρχει περαιτέρω έφεση στο πλαίσιο των διαδικασιών διαμαρτυρίας του φοιτητή.

Για την εκκίνηση μιας διαμαρτυρίας απαιτήσεων αποφοίτησης, πειθαρχικής ποινής ή ακαδημαϊκής αναστολής, η Ακαδημαϊκή Επιτροπή του Κολεγίου θα πρέπει να επικοινωνείτε για οποιεσδήποτε έφεσεις αποφάσεων σχετικά με απαιτήσεις αποφοίτησης, ακαδημαϊκή ποινή ή ακαδημαϊκή αναστολή. Η Ακαδημαϊκή Επιτροπή έχει κανονικές διαδικασίες για διαμαρτυρίες τέτοιων αποφάσεων. Στην περίπτωση που οι φοιτητές δεν είναι ικανοποιημένοι με την απόφαση της Ακαδημαϊκής Επιτροπής, ο φοιτητής μπορεί να υποβάλει έφεση στην Επιτροπή Πειθαρχίας του Κολεγίου.

Χρήσιμα Αρχεία

Student Complaint and Grievance Procedures

Complaint and Grievance Flow Chart | Grievance Petition Form | Grievance Student Appeal Form

It is our aim to resolve minor differences without entering the process listed below.  However, there may be situations where a more formal process may be necessary. This process is intended to settle disputes through mediation and reasoned discussion. It is not intended to supplant the student conduct process, the administrative policies of the College or any provisions of the collective bargaining agreement between the faculty or staff member and the College or any other appeal/grievance already existing within a department. Usually, the resolution of a complaint or grievance involves resolution of the problem/issue; not punishment of those involved. Students who intend to file a complaint or an academic or non-academic grievance must follow the instructions below.

Procedures for Complaints or Grievances Not Discussed Below

More formal alternative procedures exist for situations such as when a student is erroneously denied registration, is erroneously required to re-examination fees, erroneously has money withheld by the College, has been denied the right to amend his/her educational records, is alleging discrimination on the basis of race, national origin, religion, gender, sexual orientation, age, disabling condition or marital status, or is alleging sexual harassment. For more formal procedures, relating to such situations, consult the Student Affairs Office.

Definitions

Informal Complaints

Resolving a Non-Academic Informal Complaint

The student must first discuss and attempt to resolve the issue with whomever the issue arose, if at all possible. Please note, this requirement does not apply in cases of alleged sexual harassment, sexual misconduct or discrimination.  In those cases, the student should contact the Head of Department for guidance.  In the event that such an informal discussion is not possible or the issue is not resolved, then the student should contact the Director of Administration to reach an informal resolution. The student must initiate a complaint no later than fifteen (15) work days after the alleged incident. The student may be aided by the Student Affairs Office in following procedures correctly. The Head of Department or appropriate administrator or designee receiving the complaint shall attempt to resolve the matter and report the decision, in writing, to the Disciplinary Committee.

Resolving an Academic Informal Complaint

Given the nature of complaints covered by this procedure, it is expected that in all but the most unusual circumstances, students will first address the issue with the faculty/lecturer. In the event this is not feasible, or the student and faculty/ lecturer have not resolved the issue, the student will contact the Academic Director within fifteen (15) work days after the alleged issue. The Academic Director receiving the complaint shall attempt to resolve the matter and report the decision, in writing, to the Disciplinary Committee within fifteen (15) work days of receiving the complaint.

Grievance

Initiating a Grievance

If the complaint is not resolved informally and the student wishes to continue the process, the student must present a completed grievance petition form to the appropriate director or administrator of the unit in which the alleged violation of rights occurred.

Prior to any grievance action, the complainant(s) must attempt to obtain a satisfactory resolution through the Informal Complaint process. A grievance petition must be filed no later than fifteen (15) work days after the notice of informal complaint resolution decision, or if no decision was issued, no later than fifteen (15) work days after the applicable decision deadline.

A Grievance Petition

A Grievance Petition must be in writing and contain:

Non-Academic Grievances

If the complaint is not resolved informally, the student may submit a completed grievance petition form to the appropriate director, administrator, or designee. A non-academic grievance must meet the definition in order to be reviewed and/or heard and not be covered by any other College policy, procedure, or administrative rule (i.e., student code of conduct).

The director, administrator, or designee receiving the written grievance shall attempt to resolve the matter and is required to report the decision, in writing, to the Administration Director within fifteen (15) work days of receiving the grievance petition.

If the grievant(s) wishes to appeal the grievance decision, the student must submit an appeal to the College Disciplinary Committee along with the director’s, administrator’s, or designee’s written response to previous resolution attempts within ten (10) work days of receiving the decision, or if no decision was issued, no later than ten (10) work days after the applicable decision deadline.

Academic Grievances

If the complaint is not resolved informally, the student may submit a completed grievance petition form to the Academic Director. The Academic Director then has fifteen (15) work days to make a determination and report the decision, in writing, to the College Disciplinary Committee. The Academic Director has the discretion to accept a grievance filed after the fifteen (15) day deadline.

In instances where the Academic Director is the subject of the complaint, or has decided the student’s informal complaint, the student should submit the completed grievance petition form to the Director of Administration who will revert to the College Council for resolution. The College Council then has fifteen (15) work days to make a determination and report the decision, in writing, to the College Disciplinary Committee.

If the grievant(s) wishes to appeal the grievance decision, the student must submit an appeal to the College Disciplinary Committee no later than ten (10) work days of receiving the decision, or if no decision was issued, no later than ten (10) work days after the applicable decision deadline.

Appeal

Initiating an Appeal

A student may submit an appeal form to the College Disciplinary Committee within ten (10) work days of the notification of the grievance decision, or if no decision was issued, no later than ten (10) work days after the applicable decision deadline. The specific grounds to be addressed are:

The Student Appeal Form

An appeal must be in writing and contain:

The Appeal Process

To file an appeal, the student must submit a completed appeal form to the College Disciplinary Committee chair. The appeal will be reviewed within fifteen (15) work days of receipt. The College Disciplinary Committee will notify the complainant(s), respondent(s) and appropriate directors, administrators, or designee in writing within ten (10) work days of their decision.

In the event of an appeal, no less than five (5) members of the committee must be present to hear the case. In the event of a split vote the appeal is denied.

Except as the College Disciplinary Committee determines necessary to explain the basis of new information, an appeal is limited to a review of underlying decision, the file supporting the decision as provided by the decision-maker, and any statement supporting the appeal submitted by the appellant:

If the College Disciplinary Committee overrules a decision in whole or in part, it may:

No appeal shall be allowed unless the appellant cites specifically to the grievance record and states with specificity the grounds under which the appeal shall be allowed. Any appeal submitted that does not include the required information will be dismissed without review.

The College Disciplinary Committee shall be responsible for reviewing substantive or procedural appeals from the decision(s) of a Director or administrator. Decisions of the College Disciplinary Committee are final.  There is no further appeal within the student grievance procedures policy.

Initiating a Graduation Requirement(s), Academic Probation, or Academic Suspension Grievance the College Academic Committee should be contacted for any appeals of decisions regarding graduation requirements, academic probation, or academic suspension. The Academic Committee has regular procedures for grievances of such decisions. In the event that students are dissatisfied with the decision of the Academic Committee, the student may file an appeal to the College Disciplinary Committee.

Useful Files